چرا باید از نرم افزار امور مشترکین نیکان استفاده کنیم؟

چرا باید از نرم افزار امور مشترکین نیکان استفاده کنیم؟

  • 1401-12-17
  • شرکت فناوری اطلاعات نیکان

 

نرم افزار مدیریت شهرک های صنعتی نیکان، دارای بخش های مختلفی است از جمله تولید قبوض، نظارت بر مجوزهای خروج، معرفی مدیران شهرک، معرفی واحدهای فروشی و اجاره ای، معرفی خدمات و محصولات واحدهای مستقر در شهرک صنعتی.

هر شهرک صنعتی با هدف تسهیل و افزایش تولید تاسیس می شود در این بین مدیران شهرک صنعتی همچون هر شرکتی برای توسعه و پیشرفت وظایف و اهداف خود به ابزار مناسب و نرم افزاری جامع احتیاج دارند.

نرم افزار امور مشترکین نیکان در شهرک های صنعتی ابزاری است جامع که با دقت و سرعت بالا، انجام امور در شرکت های صنعتی را به طور باورنکردنی ارتقا داده و مورد استقبال مدیران شهرک های صنعتی قرار گرفته است.

مزیت ها و کاربرد های نرم افزار امور مشترکین نیکان

مزیت نرم افزار امور مشترکین نیکان هنگامی بهتر و بیشتر مشخص می‌شود که با شیوه های سنتی قبلی مقایسه شود. این اواخر، تمامی امور مالی، اعم از محاسبه شارژ بر اساس نوع کارکرد واحد صنعتی، قبوض آب و غیره در دفاتر و روی کاغذ توسط یک یا چند شخص ثبت و بایگانی می‌شد. احتمال خطا و اشتباه نیز امری بود که معمولا برای هر شخص یا شرکتی اتفاق می‌افتاد وعواقب زیادی به دنبال داشت.

از مرحله محاسبه قبوض که بگذریم ارسال قبوض برای واحدها، اطمینان از حضور و دریافت، بستر امن بانکی جهت پرداخت و ترسیع در دریافت مطالبات، گزارش گیری سریع از وضعیت بدهی ها و... مواردی هست که زمان بسیاری را از واحدهای مالی شهرک صنعتی می گیرد.

اکنون با عنایت پروردگار با طراحی نرم افزار امور مشترکین نیکان انجام بسیاری از نیازهای شرکت های صنعتی، بسیار سهل و آسان شده و کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود و دیگر شاهد اتلاف زمان برای امور تکراری نیستیم.

 با کلیک روی یک دکمه تمام اطلاعات مشتری یا شرکت های صنعتی و تجاری، سوابق قبوض، تمام ورود و خروج های و تاریخ دریافتی ها و غیره  قابل مشاهده است.

با وجود نرم افزار امور مشترکین نیکان دیگر احتیاج به تخصص و مهارت خاصی نیست این نرم افزار به صورت هوشمند بیشتر عملیات‌ها را تسهیل کرده است.

به طور کلی، مزایای نرم افزارهوشمند امور مشترکین نیکان را می‌توان در این موارد خلاصه کرد:

* کاربری و دسترسی آسان

* صرفه جویی در وقت و انرژی

* کاهش هزینه‌ها به حداقل ممکن

* خودکارسازی فرایندهای امور مشترکین

* جلوگیری از اشتباهات و به حداقل رساندن آن ها

* حسابرسی و ثبت دقیق اطلاعات شرکت های صنعتی

نرم افزارامور مشترکین نیکان چه ویژگی‌هایی دارد؟

نرم افزار امور مشترکین نیکان مزیت های بیشماری دارد که آن را در عمل کاملا کاربردی کرده است و بسته به نیاز کارفرما به  شرکت های صنعتی ارائه می شود.

برای خرید هر نرم افزاری بهتر است به وجود حداقل مزایای ذیل در آن توجه کنیم:

  • کاربری آسان با سرعت حداکثر
  • امکان برقراری ارتباط و جذب کاربران
  • امکان قابلیت سفارشی سازی د ر تمام بخش ها
  • امکان قابلیت یکپارچه‌سازی فرایندها و عملیات
  • ارائه گزارشات مستند و تحلیل های به روز
  • قابلیت بروزرسانی مستمر
  • قابلیت اتوماتیک و خودکار کردن فرایندها
  • قابلیت توسعه و گسترش ماژول‌های جدید
  • امنیت نرم افزار در جلوگیری از ورود بدافزارها و هکرها.
  • قابلیت خدمات رسانی و پشتیبانی بسیار قوی.

خرید نرم افزارهای هوشمند امور مشترکین نیکان

اکنون که شناخت کافی از نرم افزار هوشمند امور مشترکین نیکان  پیدا کردیم نوبت  آن است که برای خرید نرم افزار اقدام کنیم. قبل از خرید باید احتیاجات و نیازهای شهرک صنعتی را در نظر داشته باشید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنیم.  همچنین می‌توان با کاربرانی که قبلا از چنین نرم افزاری استفاده کرده و با امکانات و قابلیت‌های آن آشنایی کافی دارند مشورت گرفته و از نظرات و تجربیات آنها در این زمینه بهره مند شد. در جلسه معرفی نرم افزار می توانید با محیط و ویژگی های کاربردی آن بیشتر آشنا شوید.

چرا باید از نرم افزار هوشمند امورمشترکین نیکان استفاده کنیم؟

گروه مهندسی نیکان، به طور حرفه‌ای در زمینه طراحی، تولید و پشتیبانی نرم افزارهای مالی و مدیریتی، طراحی سایت و سئو فعالیت بسزایی دارد. هدف اصلی گروه نیکان ارائه محصولاتی ساده و نوین در عرصه علم و فناوری می‌باشد، به طوری که هر شخص در مدیریت شهرک های صنعتی، به راحتی و بدون دغدغه خاطر به پیشرفت های چشمگیری نایل شود.

در نهایت می‌توان نرم افزار امور مشترکین نیکان را این گونه  به مشترکین معرفی کرد:

  • این نوع نرم افزار، از پشتیانی بسیار قوی برخوردار است.
  • استقبال بی نظیر مدیران شهرک های صنعتی در سرتاسر ایران.
  • نرم افزار امور مشترکین نیکان یک نرم افزار تخصصی و حرفه ای تحت وب است و با این حال کاربری سهل و آسانی دارد.
  • کار با این نوع نرم افزار احتیاج به تخصص ویژه ندارد و با توجه به تحت وب بودن آن از هر محلی قابل استفاده است.
  • بیش از 80 درصد از مشتریان جدید این نرم افزار توسط مشتریان قدیمی که از این نرم افزار استفاده می کنند، معرفی می‌شوند.
  • بیش از 90 درصد رضایت‌مندی مشتریان، جزو افتخارات مجموعه مهندسی نیکان می‌باشد.

انفجار نوآوری بین سال های 1910 تا 1980 میلادی، خودرو، هواپیما، چراغ های الکتریکی، تلگراف، بی سیم، فیلم حلقوی، تصاویر متحرک و رادیو را به ارمغان آورد. این سیر پیشرفت همچنان با سرعت بالاتر در حال ادامه می باشد. مدیر باهوش در شهرک صنعتی اجازه نمی دهد مشغله های روزانه شهرک، سبک مدیریت و نحوه ارایه خدمات وی را دچار تزلزل کند. بلکه با انتخاب نرم افزار امور مشترکین نیکان گامی موثر در جهت به روز نمودن شهرک صنعتی خود بر می دارد.

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید