پیام تبریک سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

پیام تبریک سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

  • 1399-08-18
  • شرکت فناوری اطلاعات نیکان

عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت زادروز نبی مکرم اسلام(ص) و فرارسیدن "هفته وحدت" پیامي صادر كرد.

 

 

عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت زادروز نبی مکرم اسلام(ص) و فرارسیدن "هفته وحدت" پیامي صادر كرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، متن پیام اصغر مصاحب به شرح زير است:

 

ماه فرو ماند از جمال محمد 

 

سرو نباشد به اعتدال محمد 

 

قدر فلک را کمال و منزلتی نیست 

 

در  نظر قدر با کمال محمد 

 

آغاز ماه پرخیر ربیع و شمیم نفحات قدسی و روح پرور رسول مهربانی یادآور شکوه و عظمت میلاد ابرمردی از سلاله ابراهیم و نشانه‌ای بزرگ از رحمت و مغفرت الهی بوده و همواره خواهد بود.

 

بی‌شک پیروی از مکتب اصیل و انسان ساز رسول مهربانی‌ها و همدلی، همراهی و اتحاد پیرامون مکتب این آخرین برگزیده حق تعالی، عمل به کلام متبرک حضرتش است؛ آن‌جا که فرمود: "الجماعة رحمة و الفرقه عذاب؛ وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است."

 

فرا رسیدن میلاد سراسر نور خاتم النبیین، رحمة للعالمین، پیامبر خوبی‌ها، حضرت محمد مصطفی(ص)، آغاز هفته وحدت و میلاد امام جعفر صادق(ع) را تبریک عرض نموده، اعتلای بیش از پیش میهن اسلامی و عزت روزافزون امت مسلمان در سراسر گیتی را از درگاه لایزال الهی خواهانم.

همچنین لازم می‌دانم اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) که موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی شده است را محکوم نموده و با تمسک به آیه شریفه: "یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛ کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت (صف/ ۸)"، مسلمانان جهان را به حفظ وحدت و همبستگی بیش از پیش دعوت نمایم.


اصغر مصاحب

 

عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

 

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید